donderdag 1 oktober 2009

Bankkleed

We hadden twee mooie blauwe flece dekens voor op de bank. Als het savonds wat frisser wordt houden we zo lekkere warme voeten, of nog meer.
En ik hoorde van het idee om van 2 dekens 1 te maken en begon met de uitvoering. Ik heb de dekens in repen genkipt en die repen aan elkaar genaaid. Vervolgens in tegengestelde richting in repen geknipt en ook die aan elkaar genaaid. Zie hier het resultaat.

Niet heel erg netjes, maar dat was ook niet mijn intentie. Nu ga ik er nog een leuke stof aan de achterkant tegenaan doen en dan hebben we een lekkere deken voor op de bank. Net nu het zomer gaat worden.....













... en inmiddels is het herfst en is hij af! Aan de achterkant heb ik een oude badjas van fleece genaaid. Niet al goed gelukt eigenlijk, ook niet erg netjes. Maar warm is hij wel, en dat was de intentie. Voor en achter en op de bank:

Geen opmerkingen: