vrijdag 23 april 2010

De in gebruikname van freubels.

Ik vind het toch altijd wel een leuk moment om te zien wat Hannah van mijn freubels vind. Tot nu toe zijn de meeste freubels namelijk ook voor haar gemaakt.

Hier nog even een paar close-ups van het poppenbedje om de laatste aanpassingen goed te kunnen zien:
Voorkant
Achterkant
Bovenkant

Hier dan ook eindelijk een foto van de échte ingebruikname van de poppendraagdoek. Hannah wilde hem pertinent niet om. Op de foto hierboven eigenlijk ook niet, hij was vlak na de foto ook weer af. Maar toen ik zei dat ze de pop in een tas aandeed. Ging er wellicht een lampje branden ofzo. Nu wil ze de pop steeds vaker aan ;)

Ik heb het overlappende stuk band voorzien van een lang stuk zacht klittenband.
Op het andere stuk zit bij de kruising van taille en schouderband een kort stuk hard klittenband. Hij is dus alleen in breedte te verstellen.

Verder kan ik vermelden dat alle poppenspulletjes met liefde in gebruik zijn genomen.
Hannah hielp me al vaak met was opvouwen, en nu kan ze dr eigen was op vouwen.
Ook wordt de pop nu regelmatig gewassen, zij het met kleertjes aan maar ok.
Pop krijg te eten en drinken en ga zo maar door. Het poppenmoederschap is dus tot een compleet nieuw niveau gekomen. Ben benieuwd wat ze hierna gaat verzinnen, óf mama want die freubelt tenslotte van alles ;)

1 opmerking:

joepie zei

Leuk he, moet je nog even door sturen naar Leonie!