dinsdag 13 april 2010

Poppenbedje.

Hannah krijgt een poppenbedje voor haar verjaardag.
Het bedje hebben we overgenomen van een meisje bij ons uit de kerk.

Nu heb ik er een matrasje en quilt voor gemaakt én moeten er nog even wat strepen of stippen op gemaakt om hem in het dierenthema te passen.

Hier het bedje:


Het matrasje:

De laatste rand even met de hand doen.

De poppenquilt:

Allemaal lange lapjes aan elkaar gezet en daarna in 2 lengtes doorgenkipt (5 en 10 cm)


En vervolgens weer aan elkaar gezet én een achterkant van flanel en een rand eromheen. Welke, je raad het al, alleen nog met de hand hoeft te worden afgemaakt,

De pop is dr al blij mee ;)

Nu het schilderen van het bedje. Ik was ermee begonnen maar omdat ik nog meer te doen heb voor Hannah dr verjaardag heb ik Freddy erop uit gestuurd om het af te maken. Hier is hij bezig mijn strepen over te schilderen:

Geen opmerkingen: