dinsdag 13 april 2010

Poppenspul

Voor Hannah dr verjaardag krijgt ze nog meer poppenspul.

Een leuk setje gemaakt van een mouw van een van mijn blouses dit keer.

Luiers gemaakt van oude (oogjes)luiers

Slabbetjes.

Muts en sjaal:


Hier nog een draagdoek/zak

Tasje


Hier een overzichtsfoto met nog nieuwe dingen erop:

Van links naar rechts bovenaan: Knijperschort (niet voor de pop), poppendraagdoek, Sokjes, Muts en sjaal, Badcape en washandjes.
Van links naar rechts onderaan:
Tasje, pop met jurkje(zelfde stof als Hannah's jurk)en wit bloesje en schoentjes, bloesje, luiers, Pyjama die mijn moeder ooit maakte voor mijn pop, een spijkerrokje en nog rokje, slabbetjes.

Dus.. ik was al wel begonnen aan het slaapzakje maar ik had direct al 2 naalden gebroken én de rits verkeerd om erin gezet. Dus.... dan weet je dat je moet stoppen.

Geen opmerkingen: