maandag 18 oktober 2010

Een knuffelige kattenmand!

Zoals op mijn andere blog te lezen is hebben wij een kat genaamd Winnie.
Hij sabbelt graag op MIJN zeehondenkussen en dat wilde ik niet hebben.
Er kwamen namelijk allemaal gele/bruine vlekken op daardoor.

Dus ik tussen 2ehands kleren en stofjes gezocht naar iets wat zacht, knuffelbaar en vooral te sabbelen was. Uiteindelijk vond ik een aantal stukjes nepbont.

In één avond heb ik de stukjes stof geknipt, gezigzagd en aan elkaar gezet. De volgende avond de bekleding in elkaar gezet, rand eromheen en in de bak bevestigd. En nu wordt er al een aantal weken met plezier gebruik van gemaakt.


Stofjes geknipt, gezigzagd en klaar gelegd.


Stukje bij beetje aan elkaar zetten terwijl ondertussen de kat alvast komt proefliggen.


In elkaar gezet en een rand eromheen. Nu is het een soort hoes die om de houten bak past.


De tweede testronde was uitvoeriger.


De onderkant wilde ik eerst zo uitwerken. Maar nu heb ik de stof vlak onder de rand afgeknipt en met klittenband vast gezet op de bak.

Geen opmerkingen: