donderdag 16 december 2010

Project in uitvoering.

In een winkel met 2e-hands spulletjes heb ik een houten Ikea-kinder-strijkplank gevonden.
De hoes was smoezelig en op getekend ed. Dus die moest wel vervangen worden!
'
Dat heb ik inmiddels gedaan maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Maar aangezien ik ook nog geen speelgoed strijkijzer heb kan ik er nog even over nadenken hoe ik dat ga oplossen.

Zoals je ziet spant de stof niet goed om de plank heen. Ik denk doordat de stof gewoon te dik is. Dus moet ik op zoek naar dunnere stof voor de tunnel. Maar ik maak eerst een ander project af waar ik mee bezig was.

2 opmerkingen:

de Ruijter zei

Je hebt gewoon de hoes te smal gemaakt daardoor kun je hem niet goed om de strijkplank doen. Maar je zou deze er ook gewoon om kunnen vast nieten zonder koordje.

Joke Vermanen zei

Dat is ook nog een optie idd.
Ik heb de stof geknipt nav de oude hoes.
Maar deze stof is gewoon stugger en dikker.