vrijdag 28 januari 2011

Kasboekje

Ik ben secretaresse van de vrouwen Bijbelstudie in onze Kerk. Daar hoort ook en kasboekje bij met een blikje voor het geld. Het rammeldoosje noemde ik dat altijd. En sinds ik het in mijn handen gestopt kreeg besefte ik dat ik weigerde ermee op Bijbelstudie te komen. Dus moest ik er iets anders op verzinnen.

Met dank aan Mama, de mapjes/hoesjes/tasjes fanaat heb ik een mooi mapje gemaakt met plaats voor een kasboekje, pen en het geld. En het rammelt een stuk minder hard!





Zoals je ziet heb ik de sluiting gemaakt met een knoopje en een lintje. En ik heb die sluiting verkeerd om op het mapje gezet. De knoop had eigenlijk bij de portemonnee moeten zitten zodat als je hem openmaakt je hem automatisch goed legt.
Maar goed, het is en blijft een verbetering op het rammelkistje.

Materialen uit de stofjeskast van mijn moeder!

Geen opmerkingen: