vrijdag 28 januari 2011

Poppen verschoon matje

Ik was dus de logeerkamer aan het opruimen (zie mijn persoonlijke blog) en kwam daar een tasje tegen voor de babyfoon. Maar aangezien die veel groter is dan de babyfoon werkelijk aan ruimte nodig heeft gebruiken we die niet.
En toen gingen de raderen weer werken in mijn hoofd.
Ik besloot om hem toch maar uit elkaar te halen voor de twee lange blauwe ritsen en toen hield ik naast een hoop kapot geknipte stof ook een langwerpige lap over met een handvat. Ik heb het klittenband wat ook op het tasje zet op die lap gezet, 2 stik lijnen in de breedte zodat de lap twee vouwlijnen kreeg, een randje eromheen en voila! een poppenverschoonmatje (leuk scrabblewoord!)





Hannah is er érg blij mee, de knuffels moesten het meteen ontgelden en werden erin gesandwiched...

Geen opmerkingen: