vrijdag 13 april 2012

Hannah's verjaardagsjurk van 2012

Tja, is hij een keer op tijd klaar, ruim op tijd... REGENT het! Het was koud en miezerig op 13 april dit jaar net als 4 jaar geleden toen ze geboren werd. Maar toen vond ik het niet erg toen ik wee├źn aan het wegpuffen was. Afijn. Hier dan toch de jurk maar showen ook al heeft ze hem alleen aan gehad om te showen.
Het officiele patroon had een strik om de taille. Voor vastgestikt en achter los. Maar dat vond ik toen ik zover was niet leuk meer. Officieel was het een dubbele jurk met een kort en lang deel zodat je dat aan de onderkant er onderuit zag komen. Dat effect heb ik een beetje nagedaan door een lint onderaan te stikken. Al met al viel het patroon in het echt een beetje tegen. Maar Hannah is helemaal in haar nopjes met de jurk!

Geen opmerkingen: