woensdag 30 januari 2013

Een poppenpyjama voor mijn eigen pop!

Vroeger had ik een prachtige pop met lang haar.
Niet echt realistisch aangezien de pop het formaat van een pasgeboren baby had en ik van nog geen baby heb gehoord die dan meteen haar heeft tot aan de kont.
Maar dat mocht de pret niet drukken. Het is een prachtige pop en ik heb er meestal goed voor gezorgd.
Voor Sinterklaas heb ik er vroeger een volledig zelfgemaakte garderobe voor gekregen.
Maar daar zat geen pyjama bij!
Dus gebruikte ik de pyjama die mijn moeder zelf vroeger gemaakt heeft. Maar die was eigenlijk weer te groot.

Nu, vele jaren later, is de pop van Hannah en speelt ze er regelmatig mee. Maar die pyjama dáár heb ik nu wat aan gedaan:



Helaas met een patroontje die niet helemaal klopte maar de pyjama is nu in elk geval niet te groot. En Hannah is me er zeer dankbaar voor!

Geen opmerkingen: