woensdag 30 januari 2013

Een sjaal voor Hannah

Oma heeft voor de neven de uiteinden van hun sjaals aan elkaar gemaakt. Zo krijg je dan een ronde sjaal die ieder kind zelf aan en af kan doen. Zonder dat hij na een rondje rennen alweer loshangt/op straat terecht komt. Dat wilde Hannah ook maar daar was haar sjaal te kort voor en eerlijk gezegd was hij ook een beetje smal voor haar nu. Ze heeft hem al sinds ze 1 is!

En ik was ondertussen begonnen granny's te haken voor een wollen sjaal. En toen kwam in mij op dat ik die dan wel voor Hannah kon maken.

Dit is hem geworden:


Ik heb 16 granny's van 3 toeren gehaakt van Scheepjes Noorse Sokkenwol colour 968 met haaknaald 5. Die heb ik aan elkaar gehaakt maar toen ik de kring sloot heb ik de ene met de voorkant aan de achterkant van de andere gezet. Zo krijg je 1 draai erin. vervolgens heb ik 3 rijen stokjes gehaakt op de granny manier. Omdat er 1 draai in zit ga je alles in 1 toer af.

Nu nog een foto mét model. Maar nu is het net weer wat warmer weer dus heeft ze hem niet om.

Geen opmerkingen: