dinsdag 15 januari 2013

Gymtas voor Hannah

En ja hoor, het eerste freubel bericht van 2013 is een feit!
Nadat ik hem afgemaakt en gepost heb natuurlijk....

Hannah had een nieuwe gymtas nodig. Al sinds ze naar school gaat eigenlijk want haar spullen passen er maar nét in, eigenlijk was het een tasje voor de pop namelijk...

Toen wij vorig jaar nieuwe schoenen gingen kopen kregen we er een leuk tasje bij met uiteraard de naam van de winkel erop. Nu vind ik het niet erg dat ze voor die winkel reclame maakt hoor, we hebben goeie schoenen elke keer als we ze daar kopen.
Maar leuker is natuurlijk een tasje met je eigen naam erop!

Dat heb ik zojuist even voor haar geregeld. Ik had voor haar een sweatvest gemaakt van fleece en uiteraard een restje over. Zie hier het resultaat:



Ik heb de zijkant van de tas losgemaakt. Een strook fleece erop gespeld. Met zwarte markeerstift haar naam geschreven en daar met rood garen over heen gestikt.
Onderop gewoon nog een stukje over de website vastgezet en de achternaam erop.
En het leuke is dat de website die er nu staat écht bestaat!

Geen opmerkingen: