donderdag 4 april 2013

Een zustersetje voor Hannah

Hannah wilde laatst verkleed als zuster. Maar dát verkleedsetje hadden we nog niet. Dus een oud laken en een strook rood fleece is omgetoverd tot onderstaand resultaat. Zou ze er blij mee zijn?



Als zij er niet blij mee is, ik vind hem in elk geval helemaal te gek, ga ik er wel mee lopen.

Ik heb voor de strikband van het schort een ceintuur van een witte broek gebruikt. Ik gebruikte de ceintuur toch niet. Voor de rest heb ik een oud laken gebruikt, dubbelle stof en versteviging ertussen. En uiteraard wat klittenband voor de sluiting van het hoofdkapje.

Voor een foto mét model moeten we nog even wachten tot ná 13 april.

1 opmerking:

jokie de beer zei

Wat een leuk setje, doet me denken aan het zuster setje dat ik vroeger had mij mijn dokters koffertje

groetjes joke