donderdag 5 juni 2014

Een hangopberger of hangende opberger of vakjesding!

Dus... ik wist geen normale naam te verzinnen, maar het is zo'n opberger voor in je kast die je kan ophangen.
Maar laten we bij het begin beginnen. Ik had dus een aantal tassen liggen van een gewaardeerde schoenenwinkel in Exloo.
Van eentje had ik al een gymtas gemaakt voor Hannah omdat die al touwtjes had en dus op de rug gedragen kan worden. Handig op de fiets ;-)
Maar deze had ik dus nog liggen.

I had trouble finding a name for this thing, but basically it's a storagething to hang in your closet.
But, let's begin at the beginning. I had a few bags lying around from a respected shoeshop.
One was already made into a gymbag for Hannah because it had straps and could be used as a schoolbag. Convenient for biking ;-)
But I still had these bags left.


Van de eerste smalle heb ik alleen 1 kant afgehaald voor de onderkant. De rest van de tassen heb ik helemaal uit elkaar gehaald.
En daarna heb ik telkens een zijkant van een tas, 2 randen én een band tegelijk vastgenaaid.

I removed the side of one of the bags, the others I disassembled completely.
After that I took 1 side of the bag and 2 edges and 1 band and sewed it together to get this.


Op de bovenste heb ik 4 touwtjes genaaid van de band die ik nog overhad. En zoals je ziet op de foto was hij niet echt zoals gewenst.

On the top I attached straps from the leftover band. As you can see it was not quite as I wanted.

Dus ik nam de schaar ter hand en knipte er gewoon een stuk vanaf! Ik maakte de touwtjes opnieuw vast en gebruikte de rode hengsels van de tassen als tunnel voor verfroerstokjes! Stukken beter!

So I took my scissors and cut a piece off. I re-attached the straps and used the red handles of the bags as tunnel for paint stir sticks! Much better!

2 opmerkingen:

Joke de Ruijter zei

Handig ook voor op vakantie. Kun je makkelijk opgevouwen meenemen.

Joke Vermanen zei

Idd, maar deze moet je op 2 plekken vastmaken en dat kan in onze tent niet. Maar wij hadden vorig jaar genoeg opbergruimte dus deze was niet nodig.