dinsdag 9 december 2014

Een refashion plooirok!

Jaren terug kocht ik een nette broek voor mijzelf.
Ik heb hem veel gedragen, mijn moeder heeft zelfs de broekspijpen voor mij ingekort dus het is in de tijd dat ik zelf nog geen naaimachine had. En dat is al wat jaartjes terug.
Maar inmiddels is de broek te smal geworden en zat er een vetvlek op...



Ik heb bijna alle naden losgehaald met mijn tornmesje.


En daarna het rokje volgens patroon in elkaar gezet. De tailleband is achterstevoren zodat rits en knoop nu achterop zitten.
Het enige wat ├ęcht nog op zijn plek zit zijn de zakken.




Samen met het blije model!


Dit was ├ęcht een top!refashion.

2 opmerkingen:

Joke de Ruijter zei

Hij is leuk geworden en ze is er helemaal blij mee.

Joke Vermanen zei

Het is een geweldig leuk ding! (ja ook het meisje)