woensdag 28 januari 2015

Tuigje voor een kinderstoel

Ik kreeg een verzoek dit keer en ik heb geprobeerd om geen nieuwe spullen aan te schaffen maar om het toch een nieuw uiterlijk te geven.

Ik kreeg allereerst de foto van een kinderstoel en daar moest een tuigje aan.
Ik heb na wat meer details een tuigje kunnen optuigen én er een extra stuk aangemaakt zodat het tuigje ook tussen de benen van het kindje komt en de kleine zich niet onderuit laat zakken.

Ik heb een zakje van een speelgoedtent gebruikt als stof en vulling van een pakketje als vulling zodat op de schouders en het tussenstukje een beschermlaagje zit zodat het band niet kan snijden.

Dit is het resultaat.



Uiteraard een pop als model en een eigen kinderstoel voor de show. Maar het zal allicht duidelijk zijn.
Het is een standaard tuigje wat ik nog had en ik heb er een extra stuk band aangemaakt.

Geen opmerkingen: